dijous, 4 d’agost del 2016

Brusa pinafore + calceta de volants

Tenia moltes ganes de fer una brusa pinafore per a la Mariona, d'aquelles curtetes i creuades per l'esquena, que ensenyen el cul. Trobo que aquest tipus de brusa a les nenes els queda molt bé, i més si va acompanyada d'una calceta o un pantaló bombatxo. I és un conjunt molt fresquet per a l'estiu!!!




Així que buscant per internet al final vaig trobar diferents patrons de la brusa pinafore i d'entre tots vaig acabat fent el meu propi. A continuació us ensenyo algunes fotos de la brusa que he fet jo, estampada per fora i rosa de per dins.




Les calcetes amb volants les vaig treure del patró i tutorial de Ohmotherminediy. Porten una mica més de feina que el vestit, ja que és una mica entretingut cosir els volants. Però vaja, no és gens complicat!! Com podeu veure a continuació, les calcetes les vaig fer al revés que el vestit: l'exterior rosa i el folre interior estampat.





Algunes fotos d'altres detalls del conjunt.





I, ja per acabar, unes fotos del conjunt sencer vist per davant i per darrere.




Aix, pel que fa a la roba dels nens m'encanten els models clàssics com ara aquest! Trobo que la mainada amb aquest tipus de roba queda encantadora... I vosaltres, què en penseu? Sou de models clàssics o de models més modernets?

Moltes gràcies per la vostra visita!

meritxellvc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada