dimarts, 15 de març del 2016

Conjunt de naixement per a la Júlia

El passat dia 25 de febrer va néixer la cosineta Júlia. Com ja sabeu, sempre m'agrada fer alguna coseta pels nadons que neixen... així que, tot i el poc temps que tinc darrerament, vaig intentar fer-li un conjunt de naixement format per una manta, una lletra de roba i un mossegador.



La lletra de roba és de la lletra J (de Júlia) i, a més, en un raconet també hi vaig brodar el nom. A dins porta una sonall, ja que l'idea és que la puguin tenir per fer bonic o, també, per jugar-hi.



El mossegador el vaig fer semblant al de la Mariona (podeu veure'l aquí), que esta fet amb una anella de fusta natural i una roba que simula unes orelles de conill.



I, per acabar, la manta! D'una banda està feta de patchwork amb diferents robes de tons grisos i fúcsies. I per la part del darrere que no es veu, està feta de polar avellutat ben suau.




Moltes gràcies per la visita!!!
Una abraçada,

meritxell vc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada