dilluns, 4 de maig del 2015

Toc-toc... que hi ha algú?

Tinc el bloc moooolt abandonat, ja ho sé!

Els darrers mesos he estat poc creativa: a començament d'any vaig estar un parell de mesos de baixa i no em venien gaire de gust els fils (ni cosir, ni ganxet, ni mitja, ni res de res). Però vaja,  fa algunes setmanes que m'hi he tornat a posar i aviat us presentaré els projectes que tenia a mitges i que estic acabant.

I bé, també espero ensenyar-vos moltes costuretes noves.  I és que el motiu s'ho val: a l'estiu serem un més a la família i em fa molta il·lusió començar a fer cosetes per a la nostra petitona! Espero que aviat us pugui començar a ensenyar les primeres creacions.

Una abraçada i fins ben aviat!


meritxellvc

1 comentari:

  1. Bon dia felicidades por el Embarazo y que alegria volver a ver pronto manualidades.

    Saludos

    ResponElimina