dimarts, 9 de desembre del 2014

Decoració de Nadal nòrdica: una família d'ants

Tot i que jo sóc més de tradicions nostrades com el Tió o els Reis Mags, aquest any he sucumbit i m'he passat a la decoració de Nadal nòrdica. Fa unes quantes setmanes a la classse de patchwork ens varen ensenyar el llibre Fein Eingefädelt d'Anne-Pia Godske Rasmussen, hi vaig veure uns ants que em varen agradar molt i vaig caure en la temptació de fer-los!!

Aquesta és la família d'ants que ha vingut a passar aquest Nadal a casa... ;)



Els hem col·locat en una espècie de lleixa que queda a sobre de la llar de foc. L'Edu, la meva parella, em diu que no acaba de trobar-los el què... però vaja, jo penso que queden la mar de monos!!!! No trobeu? 

A més, hem completat el conjunt amb un gerro ple de pinyes recollides al nostre jardí, unes altres pinyes petites que fa anys vàrem recollir en un viatge que vàrem fer a Sibèria i la foto d'un parell de senyals de circulació que aquest estiu vàrem fer per les carreteres de Noruega. La veritat és que aquests senyals ens varen fer molta gràcia, sobretot la del Pare Noel.



A continuació us ensenyo una vista amb més detall de la secció masculina de la família:



Una vista del sector femení:



Bé, de totes maneres la tradició nòrdica acabarà aquí ja que no baixarà ningú per la llar de foc de casa durant la nit de Nadal! El nostre Tió és únic i serà l'encarregat de dur-nos els regals... :P

Moltes gràcies per passar a veure'm pel blog!

meritxellvc

1 comentari:

  1. MUY ORIGINALES Y DIVERTIDOS ERES UNA MAQUNA DE LAS MANUALIDADES

    ResponElimina